Rabu, 8 Mei 2013

Maaf. Andai Cinta Itu Tidak Seindah yang kau Harapkan..

Alhamdulillah, masih diberi kesempatan lagi hari ni untuk terus menulis apa saja yang terlintas di fikiran saat ni. Maaflah andai ada post saya banyak berkaitan hati dan perasaan. Biasalah itu perkara normal. Fitrah kita untuk mencintai dan dicintai. Tapi ingat! Hidup dalam batas hukum tau.

In shaa ALLAH, kali ini saya ingin berkongsi satu kata-kata soal  cinta.

Awak,
Maaf saya ucapkan kerana saat ini tidak terlalu mencintai
Kerana awak belum sah milik saya.

Maaf juga saya ucapkan kerana saya tak pernah
berkata saya sayang
tapi ingatlah
sayang saya tak perlu diucap di bibir
cukup ALLAH tahu saya sayang

Maaf andai cinta ini tak sama seperti orang lain
Boleh keluar jalan-jalan
Makan sama-sama
Tak mungkin..tak mungkin itu semua terjadi
Selagi kita belum bernikah

Maaf juga saya ucapkan
andai saya bukanlah pencinta yang terbaik saat ini
tapi ingatlah saya akan menjadi pencinta terbaik itu
Saat kita sudah diijab kabul

Maaf juga andai saat ini
cinta tak seindah yang diharapkan
jangan risau
cinta itu akan jadi indah bila
dah bernikah nanti

#jodoh pasti bertemu...

Berapa banyak maaf la. Maaf semua hanya ini saja yang saya mampu tulis untuk kalian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan