Ahad, 5 Mei 2013

Alhamdulillah :)

Alhamdulillah, masih diberikan peluang untuk menulis di blog kecil ini . Tujuan saya untuk menulis di blog ini bukan saja-saja, namun saya ingin lebih untuk mentarbiyah hati sendiri . Sebab apa . Sebab saya tahu saya bukanlah hamba yang baik . Tapi, saya cuba berusaha untuk jadi yang terbaik di sisi ALLAH SWT :) In shaa ALLAH, sama-sama lah kita berusaha mencapai redhaNYA .

Dan, saya ingin berkongsi satu kata-kata yang mana kata-kata ni saya simpan dan pegang .
Ingatlah, kita ni sajalah yang memerlukan ALLAH untuk terus hidup . ALLAH tidak memerlukan kita langsung untuk membuatkan DIA terus berkuasa . Kerana ALLAH SWT tetap Maha Berkuasa atas setiap hal di langit dan bumiNYA walaupun semua makhluk bersatu menentangNYA . Hebatnya kuasa yang ALLAH ada . Tidak mampu untuk kita melawanNYA kerana kita hanya manusia ciptaanNYA . SubhanALLAH :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan